Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:55:30 MET DST


Scream <scream_at_pro.onet.pl> wrote:
> to dlatego, ze... a zreszta, za duzo tlumaczenia. Chodzi o rozdzielanie ruchu.
A ja myślałem, że CJ to skrót od czegoś innego ;-)

>>(z tymi stopami reklamacji to zupełnie inaczej niż wam mówią....)
> wiem jak jest z "tymi stopami reklamacji" (wiem to od zrodla, tzn. od firmy
> audiotekstowej)
Czy uważasz, że firma audiotekstowa to dobre źródło? W końcu im więcej
"reklamacji" tym mniej pieniędzy dla was..... Najlepszym źródłem jest
znajomy pracownik TPSA wypowiadający się nieoficjalnie. Np. przy Wild Dogu..

> EOT ?
Sure.

Poncki



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 17:02:21 MET DST