Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Scream (scream_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 19:01:48 MET DST

>No to ciekawe...
[ciah]
>Sorry - kolejnych iteracji juz nie przechodzilem, bo bylem ciekaw tylko
>waszego nieistniejeacego "regulaminu".

posiadasz lacze stale. Dialer wykrywa czy uzytkownik ma lacze stale czy
modem i w zaleznosci od tego uruchamia sie odpowiednia wersja. Wersja dla
tych, co nie maja modemow, nie musi zawierac ceny, bo nie jest wykonywane
zadne polaczenie telefoniczne (niby jak, przez modem?). Uruchomila ci sie
druga wersja - dostep do strony mozesz uzyskac wysylajac SMSa.

PS. Co do wulgaryzmow i bledow ort... to nie ja ukladam reklamy, ja sie
tylko opiekuje strona.

--
regards,
scream (at)w.pl