Re: odpowiedz home.pl bylo Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Scream (scream_at_pro.onet.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:47:00 MET DST

Czesc.

>E tam. Mam łącze stałe na które mam ustawiony routing i modem. Dialer pytał
mnie o numer
>dostępu do linii zewnętrznej....

dziwna sprawa. Zglosze ten problem (uruchomila ci sie niepoprawna wersja
dialera)

>A gdzie jest cena SMS'a i ile wynosi?

9 PLN + VAT

>Ale wracaj?c do samego serwisu:
[...]

nie ja ukladam reklamy, ja sie tylko zajmuje opieka nad serwisem

>I nie mów mi, że to dlatego, że nie przyjmuje cookies i mam wyłączony
JavaScript i Activexy.

to dlatego, ze... a zreszta, za duzo tlumaczenia. Chodzi o rozdzielanie
ruchu.

>Ale wracaj?c do Pink Dialera... z http://www.pinkdialer.pl/0700.html:
[ciah]
>Panowie webmasterzy, ktoś was nieźle (nomen omen) dyma! 4.88 versus
0.80....

ponad 2.50 PLN zabiera TPSA, reszte firma audiotekstowa, ktora wydziela
stawke dla webmastera, ktory "rozdaje" dialery.

>(z tymi stopami reklamacji to zupełnie inaczej niż wam mówią....)

wiem jak jest z "tymi stopami reklamacji" (wiem to od zrodla, tzn. od firmy
audiotekstowej)

EOT ?

--
regards,