Re: Home.pl - traktowanie klienta.

Autor: Andrzej Podenkiewicz (kferro_at_idea.net.pl)
Data: Tue 25 Sep 2001 - 23:31:57 MET DST

Użytkownik "Scream" <scream_at_pro.onet.pl> napisał w wiadomości

> wypraszam sobie. Zreszta... czego mozna sie spodziewac po pracowniku TPSA?
> Bo napewno nie kultury, o czym sie przekonalem przed chwila...

Zauważyłem że każdemu komu brakuje argumentów czepia się firmy. To jest moje
zdanie i nie plącz firmy do tego. Ja się nie czepiam Twojego pracodawcy ok.
Jesteś prostakiem co to tylko adres potrafi odczytać. A zanim zaczniesz się
wypowiadać nt. kultury innych to popatrz w lustro i pogadaj na ten temat z
odbiciem które ujrzysz.
EOT

--
Pozdrowienia
   kferro_at_idea.net.pl       Andrzej.Podenkiewicz_at_tpsa.pl