Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Piotr Biel (Tubek_at_NOSPAM.FreeBSD.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:07:05 MET DST

Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Oczekuje niezwlocznego skasowania wszystkich tekstow mojego autorstwa
A jak udowodnisz , że teksty były *Twojego* autorstwa ?

> Dodatkowo zgromadzone archiwum narusza Ustawe o ochronie danych osobowych
> poniewaz umozliwia identyfikacje danych osobowych autora.

Adres e-mail , oraz imię jacek nie pozwala na określenie Twych danych
osobowych.
Nawet wycięte z nagłówków pd57.katowice.sdi.tpnet.pl nic nikomu nie powie o
ile
tpsa nie udostępni danych.

"za dane osobowe należy uważać tylko te dane, które same w sobie pozwalają
na identyfikację osoby."

P.S. Odpisuje na pl.internet.polip i pl.test , bo widzę że Ci się to podoba
Misiu ;-)

Serdecznie Pozdrawiam

--
Piotr Biel | Tub(ek/ai)@(IRC/EF)net | Tubek_at_FreeBSD.pl