Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:38:46 MET DST

Shot napisał:

> Witam.

> Panowie z psychiatryka? U *mnie*? =)
>
> BTW: Zawsze mi się wydawało, że fragmenty publicznie dostępnych
> wypowiedzi można cytować do woli. Dajcie mi w razie czego znać, jakbym
> jednak nie miał racji... Jakšś podstawę prawnš alboco...

Nic nie znajdziesz poza prawem autorskim.
Oczekuje niezwlocznego skasowania wszystkich tekstow mojego autorstwa
zgromadzonych nielegalnie, z naruszenie praw autorskich na serwerze shot.pl, bez
mojej zgody.

Dodatkowo zgromadzone archiwum narusza Ustawe o ochronie danych osobowych
poniewaz umozliwia identyfikacje danych osobowych autora.

Jacek