Re: wirus ?

Autor: Leszek A. Szczepanowski (twinsen_at_amsnet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:05:57 MET DST

On Fri, 7 Sep 2001, Jacek wrote:

>Nie porownuj obrabiarki, urzadzenia mechanicznego z komputerem

A dlaczego nie? To urzadzenie i to urzadzenie.
I obydwa z nich trzeba sie nauczyc obslugiwac:)

>A jaka byla rzeczywista przyczyna awarii ?
>Wadliwe przetwornice ?

Napisalem. Przyczyna bylo wyciaganie wtyczek z kontaktu.
To byla przyczyna bezposrednia. Posrednia przyczyna byla
zas taka konstrukcja komputera ze sie psul po czyms takim.
Powiedz mi co byloby tansze - wyjazd z wszystkimi
egzemplarzami do firmy Unipolbrit w Zabkach k. Warszawy,
by znajdujacy sie tam serwis tak przerobil przetwornice,
by panie pracujace przy tych komputerach oraz sprzataczki
mogly sobie do woli wyciagac wtyczki z kontaktow, czy
prosta instrukcja slowna, polegajaca na informacji iz
komputer posiada cudowne urzadzenie - wylacznik!

>nieprawda i swojej tezy nie potrafisz udowodnic, a ja
>potrafie udowodnic, ze nie beda docieraly do adresatow.

Mam ci przyslac wirusa ktorego dostalem poczta
elektroniczna? Zrozum, ze twoj cudowny antywirus
wszystkiego nie wylapie! Ja nie twierdze, ze
antywirus jest niepotrzebny na serwerze i ze admin
nie powinien go instalowac, tylko ze jest to jeden
ze stopni zabezpieczenia. A na swoim komputerku
mam zainstalowane AVP, ktore dzieki Bogu nadal sie rozwija i
ma rozne wersje a to na serwer a to dla uzytkownikow
indywidualnych.

>tez jest konieczna, ale czesto niemozliwa do realizacji.

A mnie ostatnio AVP wykryl w jakims starym archiwum na
CDromie starego dosowego wirusa :)

>Zreszta mowimy o wirusach internetowych, pocztowych a nie byle jakich.
>Wystarczy do tego postu dopisac jedna linijke z
>begin cos tam cos tam i nie zakonczyc endem
>i juz czytnik poczty zacznie sie wywalac.
>A na pececie nic sie nie wykryje.

To trzeba uzywac takich programow, ktore sie na to nabrac
nie daja:) Wywal mi mojego windowsowego The Bat!'a to ci
oddam poklon :) Albo pine'a czy tez mutt'a linuxowego,
a wtedy uwierze w cuda :)

Read .signature, 2 lines, 39 chars
--l