Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 00:39:19 MET DST

Piotr Biel napisał:

> Użytkownik "Jacek" <pastor21_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> A jak udowodnisz , że teksty były *Twojego* autorstwa ?

> Adres e-mail , oraz imię jacek nie pozwala na określenie Twych danych
> osobowych.
> Nawet wycięte z nagłówków pd57.katowice.sdi.tpnet.pl nic nikomu nie powie o
> ile
> tpsa nie udostępni danych.
>
> "za dane osobowe należy uważać tylko te dane, które same w sobie pozwalajš
> na identyfikację osoby."

Nie obowizuje zapis "same w sobie"
Kazde informacje ktore prowadza lub moga prowadzic do identyfikacji osoby lub
ustalenia danych osobowych podlegaja ochronie przez Ustawe.
Dlatego ochronie podlega takze zapis kodu genetycznego, poniewaz identyfikuje
osobe.

Nowela zostala uchwalona zgodnie z moja propozycja rozszerzenia ustawy o bazy w
sieciach rozproszonych i rozproszone systemy bazodanowe.
Dotychczas byly problemy z klasyfikacja ochrony danych osobowych zgromadzonych
na poszczegolnych dyskach macierzy dyskowej Raid 2 i w gore.

Czyli wylaczenia przez indukcje nie obowiazuja.

Czy ochronie Ustawy podlega jedna literka ?
nie, gdyz nie pozwala na identyfikacje osoby
2 literki ?
10 literek ...
itd.
Teraz jedna literka pozwala na identyfikacje osoby i jej danych osobowych.
Wiele osob w internecie po.dpisuje sie jedna literka i wszyscy wiedza o kogo
chodzi.