Re: Zmiany w Neostradzie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_hoga.pl)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 23:40:15 MET DST

Michal Szokolo, napisał(a):

> Dobra, ale gdzie tu interes? Gdyby oni oferowali odpłątnie serwery, to bym
> jeszcze rozumiał, ale tak...

Bezinteresowna zlosliwosc? Co ciekawsze mimo dynamicznego IP mozna (nie
probowalem jeszcze) utrzymac nazwe domeny. Wiec takze i serwer.

> Zawsze możesz przenieść nameserwery i resztę. Tym niemniej, kawałek nikomu
> nie potrzebnej roboty ...

Na ? Tak sie sklada ze ta domena byla zarejstrowana na potrzeby sieci.
Zreszta jak pisalem wyzej pokobinuje z dynamicznym DNSem.

Pozdrawiam

--
     Adam Kułagowski        UIN: 23321744          fidor_at_pf.pl
Nobody home but the lights, and they're out too.