Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Expert_Hunter (surecomdupa_at_yahoo.com)
Data: Fri 07 Sep 2001 - 22:53:27 MET DST

Czy ktos moze ma strone z najlepszymi tekstami Experta? Lub jakies
inne materialy na jego temat? Nie chodzi mi o archiwum grup news, bo
mozna by to czytac i rok. Tylko wybrane soczyste kawalki. Pytam
powaznie bo jestem jego fanem i pozbieralbym troche tego do
ROTFLowania. Bede wdzieczny za wszelkie linki.

Pozdroowka dla wszystkich

ExpertHunter