Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_cafe.terabajt.pl)
Data: Sat 08 Sep 2001 - 17:57:21 MET DST

"Leszek A. Szczepanowski" wrote:

> I tak sobie mysle czy zalozyc filtr czy nie bo to co
> on pisze jest smieszne ;) Juz sobie wyobrazilem
> kabaret, gdzie znane postacie z usenetu cytuja
> fragmenty z experta :)))))
To mogłoby być ciekawe...
Co do Twojego pomysłu, to też się nad tym zastanawiałem - człowiek zada
pytanie i natychmiast pajawiają się mutanty tekstowe nie mające wiele
wspólnego z tematem za to generujące dużo nikomu nie potrzebnego
śmiecia.
Jan Rychter pisał tu kilka dni temu o tym problemie i tak sobie
pomyślałem, czy nie mógłby założyć filtru na doskonale znany wszystkim
pewien katowicki adres IP.
Zgoda, że Usenet jest publiczny a zatem dostępny dla wszystkich, jednak
ludzie ze stwierdzonymi pewnymi radzajami urazów mózgowych nie chodzą
swobodnie po ulicach, bo mogliby być niebezpieczni dla otoczenia i nikt
przeciw temu nie protestuje. Skoro w Usenecie są grupy moderowane gdzie
osoby odpowiedzialne filtrują treść tego co się na nich pojawia, to ja
mam apel do adminów stosownych serwerów news, żeby zechcieli załozyć
taki filtr, który albo całkowicie odcinałby wywody tego osobnika albo
kierował wszystko na grupę pl.ekspert któraby powstała w tym celu.
Może trzeba napisać jakiś list otwarty w tej sprawie ?

--
Pozdrawiam,
Marek L. Kozak