Re: Gdzie archiwum Experta / kompendium wiedzy o nim ??

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 23:11:00 MET DST

fidor_at_hoga.pl (Adam Kułagowski) wrote:
> Przyznasz jednak ze jest to b. upierdliwe i praktycznie rzobilo
> grupe pl.internet.polip

Przyznam, że może to być dla niektórych upierdliwe, ja osobiście wolę
czytać Experta niż kolejny traceroute. Ale to nie ma znaczenia.

> pl.* to przegiecie. pl.internet.polip predzej.

Nawet gdyby to dotyczyło tylko polipa. Z tych samych powodów.

> Nie da sie.

Da się. Sposób jest bardzo prosty - przy każdym napotkanym artykule
Experta czytnik zapisuje jego Msg-Id i potem ignoruje każdy artykuł,
gdzie tenże Msg-Id pojawia się w References. Jak na razie taką
możliwość ma tylko gnus, niestety. Jest też, podobno niedziałające
makro do slrn'a; myślę, że ktoś znający slanga doprowadziłby je do
działania bez większych problemów.

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
Przede wszystkim dzierżawka nic nie zmienia w temacie anonimowości