Re: Gdzie

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 09 Sep 2001 - 17:24:39 MET DST

Leszek A. Szczepanowski napisał:

> Mysle czy list do abuse_at_poczta.onet.pl spowodowalby
> zamkniecie konta pastor21 ? Mozna zakladac filtry,
> monza go zablokowac ale on nadal bedzie istnial i wysylal
> bzdety.

To nie sa bzdety, ze przestepstwa internetowe trzeba scigac a przestepcow zamykac.
Mysle ze abuse Onet SA reprezentuje takie same stanowisko
i jutro moge to potwierdzic.

Jezeli ktokolwiek bedzie naruszal moje prawa autorskie to musi sie liczyc z
odpowiedzialnoscia karna i cywilna, koniecznoscia zaplaty wysokiego odszkodowania i nie ma co
liczyc ze odpowiedzialnosci uniknie.
Ja jestem poblazliwy i toleracyjny, ale procedura ochrony moich praw autorskich
sie zacznie to nie bedzie mozliwosci jej zatrzymania, ze wszystkimi konsekwencjami dla
sprawcy
i sprawca powinien byc tego swiadomy, o czym juz napisalem, poniewaz odpowiedzialnosc jest
indywidualna a nie zbiorowa.

Nie chce tego czynic, ale moze bede zmuszony brakiem reakcji i brakiem wykazania skruchy
przez naruszajacego moje prawa autorskie.

over
wiecej na ten temat juz nie bede pisal, poniewaz moje stanowisko jest znane.

A jezeli ktos twierdzi ze Onet SA dopuszcza i dozwala na naruszanie praw autorskich to niech
przedstawi opinie zarzadu Onetu , jezeli sie na nia powoluje.