Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:57:11 MET DST

Fri, 06 Apr 2001 01:48:04 +0200, Dariusz napisał(a) w
<3ACD0434.92D3B225_at_poczta.onet.pl>:

>Przeciez napisalem ze jest to lokalizacja od .com .com.uk
>a ze Company sie skraca na kontynencie do Co.
>no to masz co.uk
>w Polsce sie nie skraca i masz com.pl
>ale rownie dobrze i poprawnie by brzmialo co.pl
>ale trudniej sie od razu przyzwyczaic, w koncu polska lokalizacja to
>jedynie lokalizacja po polsku a nie angielsku, bez niuansow,
>ze Co. = Company

Tłumaczysz się z niewiedzy ??

>Zycie i klienci.
>Domena glowna .com zostala zlokalizowana poniewaz przynosi 99% zyskow
>z rejestracji.

Tak samo jak .net, .org czy .info albo .biz. Też zostały zlokalizowane.

> Alternatywny DNS kiedys sam popieralem i dla nich pracowalem, wspierajac
> projekt.
> Ale jest tak jak w zyciu.
> Nikt nie lubi konkurencji.
> Dlatego wlasnie waluta internetowa Domena jest mocna i silna, gduz nie
> ma konkurencji.

Dobrze, że to popierasz. Też upadnie.

> odpowiem, jak odpowiesz ile juz wypiles

Dwie szklanki..

> Mowilismy o lokalizacji pl

Mówiliśmy o domenach.

> Nazwa.pl nie kojarzy sie jednak z biznesem, brzmi tak niebiznesowo
> jak nalepka PL na samochodzie.
> To jest dla mnie taki gorszy biznes, taki maly lokalny, nieswiatowy.
>
> Taki biznes internetowy przez male "b".
> Jak wchodze na strone tepsy z .pl
> to sie czuje jakbym odwiedzal nadal panstwowe przedsiebiorstwo.

A jak odwiedzasz tpsa.com.pl to biznes jest mniej lokalny ?? ROTFL

>Ok.
>Beda to numizmaty. takie okolicznosciowe banknoty wydawane na specjalne
>okazje ;)

To ja poproszę numizmat z microsoft.net.

>Ale jak sam widzisz waluta Domena trzyma sie dobrze , nie jest
>inflacjogenna.
>Zatem jest dobrze umocowana na rynku krajowym i swiatowym.

Już ktoś pisał, iż tak samo podlega inflacji jak wszystko co jest wymienne.

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |