Re: Bezplatne i wiarygodne testy predkosci lacz SDI, 0202122, ISDN, Polpak, T1, T3 do internetu

Autor: Sylwester Zarębski (sylwek_at_tornet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:50:04 MET DST

chyba http://www.numion.com/ ??

> nie pokazal takiej predkosci.

Ależ pokazał.. za drugim razem troszkę mniej, ale i tak cokolwiek za dużo
(jakieś 2.5 raza).

> Moze masz lokalny cache, a moze pracowales off-line,
> moze nie odswiezyles strony,
> ale twoj blad jest ewidentny.

A może nie mam ani jednego, ani drugiego, ani trzeciego.

> Jezeli potrafisz powtorzyc ten wynik to zapisz cala strone z wynikiem i
> przesle ja do naumion.

Powtarzałem kilka razy. Oto wynik, który odnalazłem w cache'u (ostatni
test):

 Throughput Modem speed
 28661Bps 258kbps
 bytes per second kilobits per second

[..ciach..]

Your internet speed at the moment is 28661 bytes per second (Bps). This
compares with the throughput of a 258 kilobits per second (kbps) modem
running at maximum speed.

>Juz setki osob jak nie tysiace sie testowaly i wyniki sa zawsze zgodne.
>Strona klubu HISa byla kiedys/ a moze nadal jest, podpieta do
>strony o SDI na serwerze http://www.tpsa.pl/.
>
>Zatem nie moge ci wierzyc, bo jeszcze nikt nie otrzymal blednych
>wynikow.

Coś więcej chcesz dodać ??? Jeśli chcesz koniecznie podam adres strony.

>Ale jezeli uwazasz ze sie myle to podeslij swoje wyniki w oryginale.

Powyżej.

--
pozdrawiam
|      Sylwester Zarębski       |