Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 01:48:04 MET DST

> co.uk ... i z kim ja rozmawiam.. najpierw sprawdŸ, a póŸniej pieprz bzdury..

Przeciez napisalem ze jest to lokalizacja od .com .com.uk
a ze Company sie skraca na kontynencie do Co.
no to masz co.uk
w Polsce sie nie skraca i masz com.pl
ale rownie dobrze i poprawnie by brzmialo co.pl
ale trudniej sie od razu przyzwyczaic, w koncu polska lokalizacja to
jedynie lokalizacja po polsku a nie angielsku, bez niuansow,
ze Co. = Company

> A kto będzie ustalać klasyfikację ??
Zycie i klienci.
Domena glowna .com zostala zlokalizowana poniewaz przynosi 99% zyskow
z rejestracji.

> I masz odpowiedŸ na swój pomysł. Skoro sam sobie odpowiedziałeœ, to przemyœl
> swój pomysł jeszcze raz.

Alternatywny DNS kiedys sam popieralem i dla nich pracowalem, wspierajac
projekt.
Ale jest tak jak w zyciu.
Nikt nie lubi konkurencji.
Dlatego wlasnie waluta internetowa Domena jest mocna i silna, gduz nie
ma konkurencji.

> To stwierdzenie, że będziesz mnie naœladować czy pytanie, czy pozwalam ??
odpowiem, jak odpowiesz ile juz wypiles

> A nazwa.pl już nie ?? Jak to się szybko zmienia..
Mowilismy o lokalizacji pl

Nazwa.pl nie kojarzy sie jednak z biznesem, brzmi tak niebiznesowo
jak nalepka PL na samochodzie.
To jest dla mnie taki gorszy biznes, taki maly lokalny, nieswiatowy.

Taki biznes internetowy przez male "b".
Jak wchodze na strone tepsy z .pl
to sie czuje jakbym odwiedzal nadal panstwowe przedsiebiorstwo.

> Oooo.. a to ciekawe..
Ok.
Beda to numizmaty. takie okolicznosciowe banknoty wydawane na specjalne
okazje ;)

Ale jak sam widzisz waluta Domena trzyma sie dobrze , nie jest
inflacjogenna.
Zatem jest dobrze umocowana na rynku krajowym i swiatowym.