Re: Domena nowa waluta internetowa ?

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 06 Apr 2001 - 14:16:44 MET DST

Sylwester Zarębski wrote:

> Tłumaczysz się z niewiedzy ??
Usiluje wyjasnic, czemu w Anglii nie ma com.uk a jest co.uk
a w Polsce .com.pl a nie .co.pl

> Tak samo jak .net, .org czy .info albo .biz. Też zostały zlokalizowane.
Ale nie przynosza zysku.

> Dobrze, że to popierasz. Też upadnie.
No wlasnie nie upadnie, ale sie jeszcze bardziej umacnia z kazdym dniem.

> A jak odwiedzasz tpsa.com.pl to biznes jest mniej lokalny ?? ROTFL
Patrzac oczami kogos z zagranicy to oczywiscie ze tak.
.com = company = spolka = biznes
nazwa.pl to niekoniecznie biznes.

podobnie
nazwa.uk nie kojarzy mi sie z biznesem.
Ale masz racje ze sa to subiektywne odczucia.

> Już ktoœ pisał, iż tak samo podlega inflacji jak wszystko co jest wymienne.

Trzeba jednak te inflacjogennosc jeszcze udowodnic.
Dariusz

EOF
aby ktos nie uznal ze reklamuje internetowa walute Domene.