Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 17:47:16 MET

> NASK jest podmiotem gospodarczym działającym w Polsce, a nie w Zulu-Gula.
> IANA, Internic, whois i ISOC o ile wiem nie mają żadnych udziałów tej firmie.
> IANA może zatwierdzić nawet wybór nowego prezydenta w Polsce a nie będzie
> to stanowiło nadal dla władz ustawodawczych w Polsce do uchwalenia
> a firm "podkładki" do czegokolwiek. Get real, dude

sam get real i skoncz ze wywody z kraju Zulu-Guli.
Procedura rejestracji nie zostala opracowana przez Nask, ale zostala
opracowana za Oceanem.
I jezeli zostaje opracowana nowa, to Nask jej podlega, jako krajowy
rejestrator domen.
To nie jest tak, ze kazdy krajowy rejestrator sobie wymysla wlasne
procedury.
Standard obowiazuje amerykanski, a krajowi musza sie do niego
dostosowac.

No chyba ze budujemy krajowe internety