Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:22:30 MET

Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl> wrote:
: Procedura rejestracji nie zostala opracowana przez Nask, ale zostala
: opracowana za Oceanem.
Ooo, wielka ciekawostka. Informujesz mnie, ze nie ja (i jeszcze kilku
innych ludzi z NASKu) siedzialem nad regulaminem w '95. Ciekawe, ciekawe.

: I jezeli zostaje opracowana nowa, to Nask jej podlega, jako krajowy
: rejestrator domen.
Musisz odroznic _wytyczne_ od _regul_.

: To nie jest tak, ze kazdy krajowy rejestrator sobie wymysla wlasne
: procedury.
Jak to nie?!

: Standard obowiazuje amerykanski, a krajowi musza sie do niego
: dostosowac.
Chyba przekraczasz granice smiesznosci.

-Mirek