Re: microsoft.pl i NASK

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 17:49:55 MET

Andrzej Bursztynski wrote:

> Mirku, całkowicie się zgadzam. Co zresztą koledze Daiuszowi napisałem -)

powolujecie sie na Selm, rzad, a prawa nie znacie
powolujecie sie na procedury, przepisy,
a w wiekszosci kapitalistycznych krajow obowiazuja podobne, o ile w
Europie nie jednakowe.

To co proste staje sie trudne i zmudne.
Jedynym rozwiazaniem jest wlasnosc domen.
I to wlasnosc dozywotnia.

No chyba ze kolega Andrzej nie lubi wlasnosci prywatnej,
a preferuje dzierzawe ziemi przez chlopa panszczyznianego.