Re: Portal z fizycznym nosnikiem

Autor: Mariusz Kruk (Mariusz.Kruk_at_nospam.plonk.rdc.pl)
Data: Wed 14 Mar 2001 - 17:31:35 MET

W dniu Tue, 13 Mar 2001 19:58:48 +0100, osoba określana zwykle jako
Dariusz nakibordziła:
>Palec nie spelnialby swojej roli w komputerze jakim jest organizm.

Sugerujesz, że odtworzony palec zostawiałby inne odciski ?

>ale moze byc i tak, ze samo medium fizyczne jest jednoczesnie nosnikiem
>i informacja.

Ciągle nie podałeś przykładu.

>Ale poslugiwanie sie genotypem, czyli informacja w oderwaniu od zywej
>komorki, nie tworzy ani programu, ani komputera.

  Chwilowo nie ma możliwości technicznych odtworzenia komórki na podstawie
  zapisu genetycznego. Skąd wiesz jak będzie w przyszłości ? To tylko kwe-
  stia techniki.

>Wlasnie jak w komorce.
>Wyjecie zapisu genetycznego nie jest mozliwe bez destrukcji komorki,
>bo zapis genetyczny to informacja, ale glownie sam nosnik, czyli bialka.

  Ale co mnie obchodzi, że zniszczyłem komórkę ? Zrobię sobie nową (hipo-
  tetycznie).

>rownie dobrze mozna sprzedawac komputery z preinstalowanym softem, bez
>napedu dyskietek, zaplombowane, a upgrade softu moze sie dokonywac przez
>zwrot kompa do producenta i wymiane na nowszy.

  I co z tego ? Sugerujesz, że nie będę mógł z tego komputera wyjąć dysku ?

>Albo kompy sieciowe polaczone z tunerem telewizji satelitarnej.
>Soft kazdorazowo zamawiasz przez satelite i ladujesz do ramu na czas
>uzywania kompa.

  I co ? I nie mogę owego programu zarchiwizować ?

Pozdrawiam

--
               Mariusz Kruk       mailto:Mariusz.Kruk_at_rdc.pl
Sorry, but I'm not programmed to handle this case;