Re: jeszcze o BB

Autor: Wojtek (admin_at_prv.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 10:08:06 MET

Witam,

> Chciałbym zawiadmoić wszystkich, którzy ostatnio wpisując do przeglądarki
> adres: www.bigbrother.prv.pl zostawali przenoszeni na stronę TVN'u nie
> dzieje się to z mojej winy. Prawdopodobnie TVN (podkreślam:
prawdopodobnie)
> dogadała się z prv.pl i przejęła moją domenę. Moje konto w prv.pl, które
> wczoraj jeszcze istniało, dzisiaj zostało zlikwidowane. Nie powiadomino
mnie
> o nicznym. Więc uwaga wszyscy, którzy mają bigbrotherowy adres w prv.pl,
> któregoś dnia może on po prostu zniknąć. Moja strona działa pod adresem:
> www.wielki-brat.com, www.dwaswiaty.prv.pl, i www.republika.pl/big_brother

To nie jest tak, ze EnterNet (PRV) kasuje co sie podoba. NIE PRZEJMUJEMY
domen dla siebie.

Mielismy natomiast w tej sprawie telefon od TVNu, ktory byl cokolwiek
rozgoryczony, ze istnieje taka domena ktora prowadzi do materialow
pornograficznych, lamie ich prawa autorskie do BB itd. Gdyby nie bylo tych
zdjec problem by nie istnial i TVN powiedzial wprost, ze z checia by
wspolpracowal i wrecz dostarczal materialy, ale jesli dochodzi do takich
sytuacji to oni nie moga stac spokojnie. I maja IMHO racje.

Nie jest moim zadaniem posredniczyc miedzy TVN a uzytkownikami (choc to
zrobilem i powiedzialem, ze wpisy znajduja sie w ksiedze gosci, a na to co
jest w ksiedze gosci czlowiek nie bardzo ma wplyw - nie uznali tego za
wystarczajace). Mam swoje wytyczne, ktorych musze sie trzymac.

Jezeli uzytkownik dogada sie z TVNem domena zostanie przywrocona. A co do
tego ze prowadzi na strony TVNu to gdzie mialem skierowac ? Jakbym usunal
domene to wskazywalaby na PRV - zaraz bylby krzyk, ze siebie reklamujemy. Po
drugie zaraz zostalaby zareejstrowana ponownie nie daj Boze przez innego
usera. Po trzecie wreszcie jak bym skierowal do innego serwisu o BB to tez
bylby sluszny lament.

Mialem kilka chwil na podjecie decyzji i taka uznalem za sluszna. Nie
wypieram sie, ze byla ona salomonowa, ale nie mam ochoty walczyc z TVNem a
ich racje uznalem za sluszne. TVN jest gotowy do wspolpracy odnosnie BB. PRV
tez i z pewnoscia domena zostanie oddana jak tylko sprawy sie wyjasnia.

A co do reszty wrednych komentarzy odnosnie naszego regulaminu tudziez
firmy - bez wzgledu na to co sie komu wydaje staramy sie byc fair wobec
uzytkownikow..

Pozdrawiam,

Wojtek Przyłęcki
EnterNet sp. z o.o. / PRV.PL