Re: zg³oszenie "newsa" na portalach?

Autor: Jacek Pop³awski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 08:39:07 MET

Dariusz Laskowski wrote:
>Wieli Brat da³ ludziom alkohol i rozkrêci³a siê ma³a imprezka. ;-)
>Gdy ma³a imprezka zaczyna³a siê stawaæ wielk± imprez± i zrobi³o siê
>gor±co Wielki Brat przerwa³ transmisjê... :-O

wiêkszo¶æ osób uwa¿a, ¿e naprawdê nie to by³ powód
niestety u mnie w sobotê ju¿ zupe³nie nie da³o siê ogl±daæ - pewnie z powodu
wielu chêtnych (nawet d¼wiêk by³ taki, ¿e nie da³o siê zrozumieæ ani s³owa)
na stronie WWW oczywi¶cie napisali, ¿e nic siê nie sta³o
brakuje tylko tekstu, ¿e szczur przegryz³ kable od kamer...

--
You were told that the storm would just roll on by
That the thunder was made in your mind