Re: jeszcze o BB

Autor: bot (bot_at_nospam.ahoj.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 11:40:13 MET

On Sun, 11 Mar 2001 10:08:06 +0100, "Wojtek" <admin_at_prv.pl> wrote:

>Nie jest moim zadaniem posredniczyc miedzy TVN a uzytkownikami (choc to
>zrobilem i powiedzialem, ze wpisy znajduja sie w ksiedze gosci, a na to co
>jest w ksiedze gosci czlowiek nie bardzo ma wplyw - nie uznali tego za
>wystarczajace). Mam swoje wytyczne, ktorych musze sie trzymac.
Hm... nie uwazasz ze sie troche pospieszyles??
Przepraszam ale jak to jest ze mozna w kilka minut ulec kilku kiesko
zorientowanym panom z TVN?
Serwis ktory istnial od kilku miesiecy pod adresem
http://www.bigbrother.prv.pl byl bardzo dobrym amatorskim serwisem
ktory wiecej zrobil dla TVN niz ich deperatament pr do ktorego
wywylajac maila mozna zapomniec o odpowiedzi.
Gosc ktory go prowadzi nie dal nawet linkow do kamer internetowych
wyjasniajac "ze to ze wzgledow prawnych". Byl nad wyraz uczciwy.

>Jezeli uzytkownik dogada sie z TVNem domena zostanie przywrocona. A co do
>tego ze prowadzi na strony TVNu to gdzie mialem skierowac ?
A nie lepiej ja bylo zablokowac i zatrzymac do wyjasnienia

>domene to wskazywalaby na PRV - zaraz bylby krzyk, ze siebie reklamujemy.
Skoro jestescie wlascicielami wszystkich subdomen .prv to co w tym
zlego?

>drugie zaraz zostalaby zareejstrowana ponownie nie daj Boze przez innego
>usera. Po trzecie wreszcie jak bym skierowal do innego serwisu o BB to tez
>bylby sluszny lament.
To przepraszam co zamierzacie zrobic z innymi
www.superhiperbigbrother.prv.pl ?

>Mialem kilka chwil na podjecie decyzji i taka uznalem za sluszna. Nie
>wypieram sie, ze byla ona salomonowa, ale nie mam ochoty walczyc z TVNem a
>ich racje uznalem za sluszne.
Przepraszam, moze ja glupi jestem. Ani TVN ani Endemol nie maja praw
autorskich do 10 liter ukladajacych sie w wyraz BigBrother.
Jedyne co maja to prawo do logo, scenariusza programu TV etc.
AFAIK to wlasnie przeciw Endemol-Neovision toczy sie w bardziej
cywilizowanym swiecie proces wytoczony przez spadkobiercow towarzysza
Orwella. To raczej Endemol-Neovision zawlaszczyl czyjas wlasnosc
intelektualna.

>TVN jest gotowy do wspolpracy odnosnie BB.
Daj spokoj - zobacz na newsy TVN, zobacz ma reakcje ludzi...
Na liscie majlowej BB ktora prowadzil autor strony jest pani Magda
Batorska z Endemol-Neovision.
Wielki Brat przerosl TVN - z przedstawienia ktore mialo byc inne niz
dotychczasowe edycje BB ("bedzie lepszy bo lepiej wybralismy
uczetnikow" - to cutat z p. Sotysika) zrobil sie bajzel - goscie
chodza po nocy pijani w 4 pupy i gadaja takie rzeczy ze nawet ekipa
poczula sie zazenowana i przerwala transmisje co jest polskim,
precedensowym wkladem w historie BB :)

>A co do reszty wrednych komentarzy odnosnie naszego regulaminu tudziez
>firmy - bez wzgledu na to co sie komu wydaje staramy sie byc fair wobec
>uzytkownikow..
Wiem, zauwazylem - serwis dziala b. sprawnie...
Zastanawiam sie tylko czy na telefon z polskiego oddzialu Microsoft
zareagujesz tak samo jak na ten od kilku burakow z TVN.
Mysle ze z http://www.microsoft.prv.pl nie stanie sie to co z
rzeczonym serwisem BB. Radze tam zajrzec zanim.... ;)

Duzo zdrowia zycze w tym popyrtanym swiecie.

--
Wasz bot