Re: jeszcze o BB

Autor: Tomasz Zielinski (tomash_at_fidonet.org.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 11:27:49 MET

On Sun, 11 Mar 2001, Wojtek wrote:

> wspolpracowal i wrecz dostarczal materialy, ale jesli dochodzi do takich
> sytuacji to oni nie moga stac spokojnie. I maja IMHO racje.
[...]
> wystarczajace). Mam swoje wytyczne, ktorych musze sie trzymac.
[...]
> Mialem kilka chwil na podjecie decyzji i taka uznalem za sluszna. Nie
> wypieram sie, ze byla ona salomonowa, ale nie mam ochoty walczyc z TVNem a
> ich racje uznalem za sluszne.

Bardzo to wzruszajace, co piszesz. Tak sie ciekawie sklada, ze w .prv.pl
istnieje sobie alias do strony, ktorej wlasciciel lamie w najlepsze prawa
autorskie Andrzeja Sapkowskiego, Boguslawa Polcha, moje, Jacka Suligi oraz
kilkunastu innych osob. Nie mam niestety na podorezu tak mocnych
argumentow, jak stacja TVN, wiec moje prosby o interwencje pozostaly bez
echa.

> firmy - bez wzgledu na to co sie komu wydaje staramy sie byc fair wobec
> uzytkownikow..

Taaa...

TomasH
                           _
 @fidonet.org.pl (o> [ GCS/IT d- s++: a-- C++$ ]
 2:482/19.9 //\ [ UL++/S+ P- L++ E W++ N+ w ]
 http://i.pl/~tomash/ V_/ [ M- PE+ PGP- tv- b+++ DI++ e ]