jeszcze o BB

Autor: Jacek Popławski (jp_at_ulgo.koti.com.pl)
Data: Sat 10 Mar 2001 - 18:38:13 MET

temat chyba nadaje się na polip?
z "grupy" tvn.bigbrother:

From: "Janusz" <jankuli_at_wp.pl>
Newsgroups: tvn.bigbrother
Subject: domena: bigbrother.prv.pl
Date: Sat, 10 Mar 2001 15:48:27 +0100

Witam!
Chciałbym zawiadmoić wszystkich, którzy ostatnio wpisując do przeglądarki
adres: www.bigbrother.prv.pl zostawali przenoszeni na stronę TVN'u nie
dzieje się to z mojej winy. Prawdopodobnie TVN (podkreślam: prawdopodobnie)
dogadała się z prv.pl i przejęła moją domenę. Moje konto w prv.pl, które
wczoraj jeszcze istniało, dzisiaj zostało zlikwidowane. Nie powiadomino mnie
o nicznym. Więc uwaga wszyscy, którzy mają bigbrotherowy adres w prv.pl,
któregoś dnia może on po prostu zniknąć. Moja strona działa pod adresem:
www.wielki-brat.com, www.dwaswiaty.prv.pl, i www.republika.pl/big_brother

--
Change comes slowly
But this is what you'll be