Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Anna Sikora (fruzia_at_polbox.WYCIEP-TO.pl)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 14:40:45 MET

<darecki_at_wytnij.sobie.to> napisał w wiadomości

> Czy fakt ze jest to oczywiste cos zmienia?
> To wlasnie mialem na mysli - _normalne_ jest ze takie rzeczy sa zwiazane z
> operatorem, domeny sa wyjatkiem. Doswiadczenie dowodzi, ze zmiane numeru
> telefonu mozna przezyc, wiec dlaczego domeny nie mozna?
>
> [...]
>
> No dobra, to sobie kup jakies komercyjne, np. @polbox.pl ;)

Ty jestes prowajder czy klotliwy enduser na newsach?

> [...]
>
> Istotnie mozna to tak okreslic, punkt dla ciebie. Przyznaje - masz powod
> czuc sie zrobiony w jajo.

A utrzymywanie tego stanu obecnie przez E. sprawia wrazenie zlosliwosci.
Jak najbardziej nadaje sie do napietnowania...

[...]
> Moze sie pozegnac i nie dotyczy to wylacznie domen. Majac dobry pomysl
> (dowolny) trzeba jeszcze umiec z nim postepowac. Wystarczy cos chlapnac
> przy piwie zeby go stracic. Panstwo oferuje pewne procedury, ale nie sa
> one jedyne, czesto tez nie sa najlepsze. To temat rzeka, ale doradcy
> patentowi sporo ciekawego moga opowiedzec.

Tiaa. "Obywatelu zrob sobie dobrze sam"
(obywatelu.obejrzyj.sobie.to :)
Przestan rozmydlac problem - nieuczciwa praktyke
kupiecka w tym przypadku.

Atcom tez sie moze poszczycic swietnym serwisem mailbook, ktory w rok
po wymuszeniu zaprzestania przetwarzania adresu, przysyla mi spamy
noworoczne.
Hipokryci.
BTW. Pamiec o 9,2 mln PLN obrotu w 1998r nie ginie. :-)))
http://www.rzeczpospolita.pl/Pl-iso/gazeta/wydanie_000112/ekonomia/ekonomia_
a_1.html
Pania Dorote dopuszczaja do pisania jeszcze?

> [...]
[...]
> To nie sa opinie, raczej dyskusja. Po prostu patrzac z boku staram sie
> dostrzegac twoje racje, ale i racje E. Poniewaz przytaczasz jedynie
> argumenty przemawiajace za toba (nic dziwnego), dlatego moje "stanowisko"
> wydaje sie byc po stronie E. Nie zmienia to faktu, ze gdybym odpisywal na
> maila E. to by wygladalo, ze jestem po Twojej stronie.
>
> Maile E. sa jednak wywazone, nic dodac, nic ujac.

Czytales poczatek watku na pl.regionalne.warszawa ?

Pawel/
www.przesmiewcy.z.pl