Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 21:24:43 MET

In article <97qsa1$btd$1_at_news.polbox.pl>, "Anna Sikora"
<fruzia_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> wrote:

> Czytales poczatek watku na pl.regionalne.warszawa ?

Np. ten przezabawny mail Czumy, ktory twierdzil, ze 'zatrudnil mnie z
litosci bo stracilem prace' a potem mial ze mna problemy 'z powodu
watpliwej stabilnosci emocjonalnej pracownika' ? ;>>>>>>

Zajebiste, po prostu zajebiste ;>>> (bo ani slowa w tym prawdy nie ma ;>
no moze z ta stabilnoscia emocjonalna to trudno powiedziec, bo tego
jednoznacznie nie da sie okreslic jako prawde lub nieprawde ;>).

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net