Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: Tomasz Nidecki (tonid_at_tonid.net)
Data: Sat 03 Mar 2001 - 21:25:44 MET

In article <97qsa1$btd$1_at_news.polbox.pl>, "Anna Sikora"
<fruzia_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> wrote:

> A utrzymywanie tego stanu obecnie przez E. sprawia wrazenie zlosliwosci.
> Jak najbardziej nadaje sie do napietnowania...

A wiecie co mnie ostatnio najbardziej rozbawilo? K. Czuma wystapil do
administratorow serwerow News w Polsce o SKASOWANIE oryginalnego postu
przytaczajacego fakty o Elektronie ;>>>>. Cenzura sie marzy :)))))

--
tomasz 'tonid' nidecki, zoliborz, warszawa, poland
mailto:tonid_at_tonid.net http://endemic.tonid.net