Re: W sprawie dzialan Krzysztofa Czumy z Elektron sp. z o.o.

Autor: darecki_at_wytnij.sobie.to
Data: Sat 03 Mar 2001 - 16:55:54 MET

Anna Sikora <fruzia_at_polbox.pl> wrote:

> Ty jestes prowajder czy klotliwy enduser na newsach?

Jestem (nie)klotliwy enduser na newsach.

> A utrzymywanie tego stanu obecnie przez E. sprawia wrazenie zlosliwosci.

Jednak nie sadze, spodziewam sie raczej ze E. kieruje sie zyskiem niz
zlosliwoscia.

> Atcom tez sie moze poszczycic swietnym serwisem mailbook, ktory w rok
> po wymuszeniu zaprzestania przetwarzania adresu, przysyla mi spamy
> noworoczne.

Te "spamy" to jedynie zyczenia, ktore nie maja _nic_ wspolnego z
mailbookiem. Wysylane sa jedynie w grudniu, po kazdej wysylce jest
ponizej promila krzykaczy wrzeszczacych jakby ich tym ze skory obdzierali.
Staramy sie wszystkich starannie odnotowac i
_wiecej_im_niczego_nigdy_nie_wysylac!
Niestety ludzie zmieniaja adresy (no wlasnie - jednak zmieniaja je zamiast
sie z nimi przeprowadzac) i nie zawsze te notatki dzialaja.

IMHO firma ma prawo wyslac (nawet powinna) raz w roku zyczenia pod adresy,
ktore znalazla na nadeslanych kopertach (SMTP oczywiscie).

[...]

> Czytales poczatek watku na pl.regionalne.warszawa ?

Nie, byc moze to moj blad.

Pozdrawiam
D.M.

--