Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 19:35:14 MET

Dnia 21 Feb 01 o godz. 14:06, Gotfryd Smolik - listy dyskus napisal(a):

> To cię uświadomię: jak provider oprogramowania :> narzuci ci
> w warunkach umowy, że nie wolno ci zrobić kopii zapasowej to
> możesz taką umowę podpisać i mieć owe wymaganie w $%^&*%.
> Rozumiem, że sugerujesz iż to dlatego że w prawie jest
> uregulowana sprawa oprogramowania:

No a niby dlaczegozby? Dokladnie dlatego, ze w prawie autorskim jest
napisane, ze wolno ci zrobic kopie zapasowa...
Gdyby tego zapisu nie bylo, to powiedz mi, na jakiej podstawie mialbys prawo
do zrobienia takiej kopii?
Przeciez ty nie kupiles *oprogramowania*, tylko *licencje* na korzystanie z
niego - na scisle okreslonych przez licencjodawce warunkach...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl