Re: Neostrada a kwestia wlasnosci ...

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 20:05:27 MET

Dnia 22 Feb 01 o godz. 18:14, Wojtek Zak napisal(a):

> Sorry, ale nie miałem okazji przeczytać z trzech regulaminów (żeby mieć
> porównanie).
> To, co ja widzę jako elementarną uczciwość wobec SP, określasz jako
> "interpretację na chłopski rozum". Miałem tylko dwa semestry prawa, w tym
> telekomunikacyjnego, pewną wiedzę więc jednak mam. Dla mnie jeśli się z kimś
> zawiera umowę z pewnymi ograniczeniami,, to powinno się tego przestrzegać.

Jasne.
Tylko chodzi o to, ze powinno byc *precyzyjnie* okreslone (z naciskiem na
slowo "precyzyjnie") w tej umowie, na czym polegaja te ograniczenia.
Caly post J.Turynskiego odwolywal sie wlasnie do tego, ze takiego
*precyzyjnego* okreslenia nie ma.
TPSA zabrania "udostepniania uslugi Neostrada" poza lokal. Jaka jest
definicja "uslugi Neostrada"? Jezeli przyjac, ze Neostrada to jest usluga
dostepu do Internetu _poprzez ADSL_ swiadczona _przez TPSA_ to ze wzgledow
oczywistych *jest fizycznie niemozliwe* udostepnianie *tej* uslugi *przeze
mnie*. Nieprawdaz? To przykladowa niedorobka prawna tego regulaminu...
I wlasnie chodziloby o *interpretacje prawna* (to znaczy *precyzyjna* - a nie
na zasadzie "no wiecie, chyba wszyscy rozumiemy o co chodzi") tego i innych
sformulowan.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl