Re: konto shellowe - wilcza przysluga ????

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 23 Feb 2001 - 19:32:34 MET

Dnia 21 Feb 01 o godz. 14:00, Roman Niewiarowski napisal(a):

> Cokolwiek przypomina mi to tepsianego wirusa ktory laczyl sie z egzotycznymi
> krajami w celu ogladniecia golej pani przez modem. Afera straszna, pismaki
> szalaly a gdyby ktos przeczytal co potwierdza to nie mialby nabitego rachunku

Tylko ze ta komenda, o ktorej tu byla mowa, nie pyta o potwierdzenie
czegokolwiek. I jest celowo tak sformulowana, zeby nie wypisywala zadnych
komunikatow...
Podanie komus takiej komendy sie naprawde niewiele rozni od podrzucenia mu
trojana z zacheta "zobacz, fajny program". Niby w tym drugim przypadku tez
mozna najpierw sprawdzic, co uruchamiasz...
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl