Re: TRANSFER!!!

Autor: Mariusz Wołek (mariuszw_at_lexmedia.com.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 15:03:36 MET

Michal Tatarynowicz <tekkton_at_polbox.com> w artykule
news:numu8tgflsp802o2a8i1sa6v95kishdut3_at_4ax.com pisze...

> Przeczytaj dokładnie thread od początku. Straty rzędu 30% są na
> routerze brzegowym do którego jestem podłączony. Powolne transfery są
> z hostów należących do TPSA, które mają dobre łącza (np. TPI).

To ty przeczytaj moja poprzednia odpowiedz do konca - moze zrozumiesz "jakim
cudem" moga sie pojawic straty 30 procent do routera brzegowego - zalozenie
że "nic po drodze nie ma" jest błędne - co nie znaczy że bronie TPSA.

Zaslav