Re: polpak wroclaw co za dno

Autor: futszaK (futszaK_at_WYTNIJTO.irc.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 14:38:32 MET

On 18 Feb 01 22:12:41 GMT, raj_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa)
wrote:

>Paranoja. Samej tylko bramki pocztowej, forwardujacej maile z intra- do
>Internetu i odwrotnie, bez zadnego rutingu pakietow, nie mogliby
>zainstalowac? Zagrozenia wlamaniem by to raczej nie zwiekszylo, a wygode
>owszem...

nikt mi chyba nie powie ze co ciekawsze posty z pl.misc.telefonia sa
przepisywane do interanetu, bo skondinad wiem ze conieco sie
przedostaje :-)

z pozdrowieniami
futszaK_at_TpsAsUX.com
0603 237728
"Rozsadny czlowiek dostosowywuje sie do swiata; nierozsadny czlowiek uporczywie
stara sie dostosowac swiat do siebie. Dlategoz wszelki postep zalezy od ludzi
nierozsadnych" - George Bernard Shaw

--
Profesjonalny web-hosting? Tylko Serwis RUBIKON - http://rubikon.pl