Re: TRANSFER!!!

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 06:24:04 MET

On Wed, 14 Feb 2001 18:57:26 +0100, "Mariusz Wołek"
<mariuszw_at_lexmedia.com.pl> wrote:

>:-)))) A jak to sobie wyobrazasz? Ktos z ma serwer na łączu 256 kb (wolno
>mu!) ty masz 1 Mbit i chcesz miec od niego transfer 1Mbit? bo za tyle
>placisz? A jesli jest za bramką nask/tpsa i bramka po stronie nasku nawala?
>A co...? itd.

Przeczytaj dokładnie thread od początku. Straty rzędu 30% są na
routerze brzegowym do którego jestem podłączony. Powolne transfery są
z hostów należących do TPSA, które mają dobre łącza (np. TPI).

--
tek. new and slightly improved.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.