Re: konto shellowe - pomocy

Autor: Dariusz Laskowski (darlas_at_post.pl)
Data: Mon 19 Feb 2001 - 14:49:20 MET

Gwidon S. Naskrent wrote:

> Sorry, ale ten argument się kupy nie trzyma. Co ma wspólnego posiadanie
> wiedzy z chęcią dokopania? Chcieć dokopywać może byle ignoramus, inna
> sprawa czy skutecznie.

Nic nie ma wspólnego. Zresztą nie chodzi o wiedzę, ale o cokolwiek
byle mieć nad drugim przewagę. Może być płytka i powierzchowna, bo
i tak przecież chodzi o wykorzystanie czyjejś naiwności. Jedni
wyciągają w tramwaju nieuważnym portfele z kieszeni, inni
udzielają nieświadomym głupich rad.

--
Dariusz Laskowski            stern: ...zainstalowałem WIN ME... system
mailto:darlas_at_post.pl               zawiesił się w 15 minucie uzytkowania...