Re: TRANSFER!!!

Autor: Michal Tatarynowicz (tekkton_at_polbox.com)
Data: Wed 21 Feb 2001 - 02:10:22 MET

On Mon, 19 Feb 2001 15:03:36 +0100, "Mariusz Wołek"
<mariuszw_at_lexmedia.com.pl> wrote:

>To ty przeczytaj moja poprzednia odpowiedz do konca - moze zrozumiesz "jakim
>cudem" moga sie pojawic straty 30 procent do routera brzegowego - zalozenie
>że "nic po drodze nie ma" jest błędne - co nie znaczy że bronie TPSA.

Ale co to ma za znaczenie _co_ się zapycha w tym przypadku? Jeżeli
zapycha się switch to proszę o szybszy switch, jeżeli router to
router, jeżeli wiaderka do noszenia pakietów mają za małe niech
przerzucają wanną.

Dla mnie istotne jest to, żeby sieć działała _poprawnie_.

--
tek. but i might be wrong.
(c)2001 tek. -- just to avoid your .sig's.