Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 18:34:49 MET

Dnia 12 Feb 01 o godz. 0:09, Paul Radetzky napisal(a):

> Ale tak na powaznie to ostatnio bylem w Boku i nawet bylo milo, ale
> troche szkoda, ze TPSA taka duza firma moglaby postawic wiecej kas,
> wystarczy spojrzec np. na wzor ZTM, bo w ten sposob kolejeczka jest
> dluzsza niz po mieso za komuny.
>
> Inna sprawa, ze zadziwia mnie fakt, ze ludzie nie zaplaca 2 pln
> wiecej firmie posredniczacej (rachunkowej czy cos takiego), ale
> wlasnie za te 2 pln beda stac na dworze niewazne czy mroz, wiatr,
> deszcz. No po prostu zdziczenie jak drze sie Oginski. Zdziczenie.
> Absolutne zdziczenie.

Czsami to nawet nie trzeba placic dodatkowo, bo niektore banki maja
zlecenia stale ZA DARMO. Wystarczy zlozyc takie zlecenie na comiesieczne
oplacanie pradu albo telefonu z twojego konta i juz.
I tu ja sie NAPRAWDE dziwie, dlaczego ludzie wola wystawac w kolejkach
w BOKach, na pocztach itp. zamiast skorzystac z tej mozliwosci.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl