Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: falcontm_at_poczta.onet.pl
Data: Fri 23 Feb 2001 - 14:04:53 MET

> Czsami to nawet nie trzeba placic dodatkowo, bo niektore banki maja
> zlecenia stale ZA DARMO. Wystarczy zlozyc takie zlecenie na comiesieczne
> oplacanie pradu albo telefonu z twojego konta i juz.
> I tu ja sie NAPRAWDE dziwie, dlaczego ludzie wola wystawac w kolejkach
> w BOKach, na pocztach itp. zamiast skorzystac z tej mozliwosci.
> Pozdrowienia,
>   Jaroslaw Rafa
>   raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Taa, a pozniej glupia Tepsa przysle mi jakis papier ze mi sdi odlacza bo nie
zaplacilem.I lataj do banku po nastepny papier albo po jakichs dyrekcjach Tepsy
z zaswiadczeniem bankowym, tlumacz sie , rozmawiaj z tymi tlukami, wyjasniaj.
To juz wole isc do BOK-u i postac nawet godzinke, zeby pozniej 3 dni nie latac
po cos "zaginelo" gdzies po drodze.