SDI - czy tylko ja nie narzekam?

Autor: Andy (andy01_at_go2.pl)
Data: Fri 09 Feb 2001 - 01:15:42 MET

Obserwuje od pewnego czasu Wasze narzekania na temat SDI i postanowilem sie
do nich ustosunkowac. Tak sie sklada ze mam SDI od okolo miesiaca i w tym
czasie nie mialem jeszcze zadnych problemow z laczam. Owszem strony
zagraniczne laduja sie jak krew z nosa jednak nie jest to wina SDI.
Problemem w tym wypadku jest polaczenie Polski ze swiatem - jest ono
teragiczne. W jaki sposob by sie nie laczyl, jesli jestes podlaczony do
wezla dostepowego w Polsce to lacze ze swiatem bedzie bardzo slabe, niestety
nic na to nie poradzimy. Co sie zas tyczy samego SDI to polaczenie z
jakimkolwiek srednioobciazonym serwerem w polsce mam w granicach 8 do 11
kB/s wiec calkiem niezle. Na koniec chcialbym dorzucic ze SDI spelnilo
calkowicie moje oczekiwania, nie liczylem na nic wiecej i na razie jestem w
pelni zadowolony.

ps. Nie twierdze ze w kazdym miescie w Polsce SDI dziala w ten sam sposob,
byc moze zalezy to od wielkosci aglomeracji, jakosci wezlow dostepowych,
ilosci abonentow itp. Dodam tylko, ze mieszkam w Rybniku i znam pare osob
korzystajacych z SDI, zadna z nich nie ma problemow z polaczeniem z zadnym z
polskich serwerow.

Czekam na wasze opinie. Najlepiej podawajcie miasta w ktorych mieszkacie,
byc moze uda sie ustalic jakas prawidlowosc.

Pozdrowienia - na razie zadowolony z SDI - Andrzej