Polopiryna (bylo Re: SDI - czy tylko ja nie narzekam?)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sun 18 Feb 2001 - 18:30:25 MET

Dnia 11 Feb 01 o godz. 20:11, tomek_at_waw.pdi.net napisal(a):

> Polopiryna to jednodyskietkowa mikrodystrybucja przygotowana przez Lukasza
> Komste, no i u nas chodzi na 486DX4/120 z 12 MB RAM. Stabilnie i bez zaciec
[...]
> ale Polopiryna jest dostarczana bez mozliwosci zakombinowania stad zepsuc
> tam sie wiele nie da - jak ruszy to i chodzi - warto tylko w konfiguracji
> HIS'a dorzucic podnoszenie lacza).

Czy ta Polopiryna bedzie odpowiednim systemem do zrobienia maskarady dla
sieci ok. 50 komputerow (konfiguracja eth0-eth1, bez zadnych seriali)?
Wlasnie czeka mnie stawianie takiej maskarady i chcialbym to zrobic na
jakims jednodyskietkowcu...
Analogiczne pytanie odnosnie tego czy to sie nada na firewall, tym razem
dla "troche" wiekszej sieci (ok. 300 kompow). Glownie pytanie dotyczy
wydajnosci - czesto bywa ze lacze (10 Mbps) jest wysycone na maxa... Jak
mocna maszyna bylaby w tym wypadku potrzebna?
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl