Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 07 Feb 2001 - 08:29:47 MET

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

: A wlasnie, nie bedzie. Doczekalismy sie. Kazda akcja = reakcja. Zakaz
: dzielenia na lokale.

STOP! Poczekaj az taki zakaz pojawi sie w niepilotowych instalacjach SDI.
Wtedy bedzie oficjalnie wiadomo, ze zdaniem tepsy (a tylko jej zdanie tutaj
sie liczy a nie Twoje - wybacz) dopuszczenie do dzielenia sie SDI bylo
bledem. Na razie nie masz _zadnych_ podstaw zeby przypuszczac, ze zdaniem
tepsy brak zakazu dzielenia SDI bylo bledem. Ale ja Ci to juz napisalem -
nie czytasz?

: Szkoda, bo umiarkowane (juz jako umiarkowane
: rozumiem "co mi tylko potrzeba" a nie "byle tylko nieuzywane nie
: stalo") korzystanie 2 kolegow byloby OK, a zmielono psa z buda, teraz
: nikt juz nie bedzie chcial Neostrady.

Co innego znaczy umiarkowane dla Kowalskiego, co innego dla Nowaka. Taki
uklad :-)

Poza tym wez ty mi powiedz (napisz) do kiedy ma obowiazywac ten specjalny
sposob korzystania (znaczy samoograniczania sie - tez zreszta nie bedzie
madrego zeby powiedzial na czym to by mialo polegac) i kto zadecyduje, ze
juz nie trzeba sie samoograniczac?

Poza tym bodzcem do rozbudowy sieci jest jej przytykanie sie a ty chcesz ten
bodziec zlikwidowac. To bys dlugo na rozbudowe czekal.

: Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)