Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: tomek_at_waw.pdi.net
Data: Wed 07 Feb 2001 - 08:25:29 MET

Paul Radetzky <radeckip_at_priv.onet.pl> wrote:

: Nie zmienilem i nie zmienie, bo TPSA to raczej nie jest firma zwykla,
: to raczej commonwealth czy cos w tym stylu, takie wspolne dobro
: kazdego, starego czy mlodego (mlodego - jako spadkobiercy dorobku
: przodkow).

Nic z tych rzeczy. To zwykla komercyjna firma. Odnosisz wrazenie o wspolnym
dobru bo telepies niestety dziala tak jak kazde wspolne dobro :-) Sorry ale
takie dzialanie telepsa to wynik 45 lat socjalizmo-komunizmu a nie zlej woli
obywateli.

: Nic mnie nie obchodzi, gdy ktos wykupi sobie Formusa czy
: Tele2 i zajedzie go na smierc, ale ja tylko chcialem by wspolne dobro
: bylo czyms raczej tak... publicznie traktowanym, w stylu "e, to
: publiczne, nie podeptam kwiatka w parku, nie zniszcze kosza na smieci,
: nie zapcham sieci". Taki jak widzisz - glupie moje (wiem) i naiwne
: (wiem!) zyczenia idace w sciane (WIEM!). Nic wiecej. Nic.

Bledne zalozenie - bledne wnioski. Sorry.

: Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(ĄĆĘŁŃÓŚŻŹ ąćęłńóśżź)