Re: Kodeks Internauty - rozwiazaniem dla transferow?

Autor: Paul Radetzky (radeckip_at_priv1.onet.pl)
Data: Tue 06 Feb 2001 - 22:20:15 MET

On Tue, 6 Feb 2001 20:49:39 +0100, "Tomasz Leszczynski"
<tomek_at_waw.pdi.net> wrote:

>- jak spadna to kazdy bedzie mial swoje
>SDI/NEOSDI/HIPERSDI czy co tam i moze beda ciagnac
>z przerwami ale w sumie wyjdzie na jedno.

 A wlasnie, nie bedzie. Doczekalismy sie. Kazda akcja = reakcja. Zakaz
dzielenia na lokale. Szkoda, bo umiarkowane (juz jako umiarkowane
rozumiem "co mi tylko potrzeba" a nie "byle tylko nieuzywane nie
stalo") korzystanie 2 kolegow byloby OK, a zmielono psa z buda, teraz
nikt juz nie bedzie chcial Neostrady.

--
Paweł Radecki radeckip_at_priv.onet.pl UIN25481040 http://www.gole.w.pl
    But  never is a promise and you can't afford to lie