Re: Pytanko o USA

Autor: Grzegorz Janoszka (grzesjan_at_onet.pl-NOSPAM)
Data: Wed 07 Feb 2001 - 09:49:51 MET

Nawiązując do postu z Tue, 6 Feb 2001 23:22:06 +0000 (UTC) autorstwa Przemysław Gubernat (Przemyslaw_at_Gubernat.CoM.invalid):
: > W najblizszym czasie bede w USA i chcialbym korzystac tam z sieci.
: > Czy wiecie moze w jaki sposob mozna tam sie podlaczyc przez jakies ichnie
: > TPSA ?
: > Chodzi mi o numer i sposob logowania (Floryda i Chcago).
: Nie ma tam (na szczęście) odpowiednika 020 (już kiedyś o tym pisali, że
: 020 jest ewenementem na skalę światową)

Oj nie porównuj... u nich się najczęściej nie płaci za czas
połączenia, czyli za inet muszą być jakieś opłaty.

--
Grzegorz Janoszka
Na newsy piszę całkowicie prywatnie.