Re: cenzura w sieci

Autor: Tomasz Tomkowiak (bloodman_at_poczta.fm)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 19:39:28 MET

Witam trashcan man <trash_at_military.milnet.pl>,
dnia 31-Sty-01 (Środa) o 04:14:10 napisales:

> nie. ale trudno jest zrozumiec, ze ktos popiera cenzure,

Kasowanie zamieszczanych informacji typu sprzedam ufo, czy jak
zrobic ufo nie jest cenzura. Pomysl troche czy jakakolwiek gazeta
(pominmy NIE ;) zamiesci takie ogloszenie/informacje? NIE.
A dlaczego mialy by byc na polskich serwerach?

> zwlaszcza jesli jest to cenzura z powodow czysto ideologicznych,
> a taka jest wlasnie cenzura informacji o uzywkach.

ideologicznych?

> zreszta i tak bylby to kolejny martwy przepis.

Nie sadze. Tak samo jak nie jest martwa 'ustawa o narkomanii'.

btw. nie wiem czy wiesz, ale do konca 2005 stopniowo maja byc
wdrazane ograniczenia reklamy alkoholu/wyr.tytoniowych w mediach
(z wycofaniem na koncu). I nie ma to nic wspolnego z ideologia
czy cenzura.

--
BloodMan^Prototype                                subscribe amypl_at_egroups.com
ťťť  amiga_at_irc.pl    www.amypl.o.k.pl    #amypl    Amiga user since 1990  ŤŤŤ