Re: cenzura w sieci

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 03:14:10 MET

On Wed, Jan 31, 2001 at 12:34:54AM +0100, Tomasz Tomkowiak wrote:

> Zadaj konkretne pytanie o jakie informacje Ci chodzi...
> Jesli o przestrzeganie, zapobieganie etc itd. to noproblem...

tych akurat jest za duzo.

> ale jesli chodzi o 'poradniki' jak w domu zrobic sobie ufo
> :DDD to mam przeciwko - siebie. Tak trudno jest zrozumiec
> ze ktos nie popiera narkomanii?

nie. ale trudno jest zrozumiec, ze ktos popiera cenzure, zwlaszcza
jesli jest to cenzura z powodow czysto ideologicznych, a taka jest
wlasnie cenzura informacji o uzywkach. zreszta i tak bylby to
kolejny martwy przepis.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip