Re: cenzura w sieci

Autor: trashcan man (trash_at_military.milnet.pl)
Data: Fri 02 Feb 2001 - 18:14:59 MET

On Wed, Jan 31, 2001 at 07:39:28PM +0100, Tomasz Tomkowiak wrote:

> Kasowanie zamieszczanych informacji typu sprzedam ufo, czy jak
> zrobic ufo nie jest cenzura. Pomysl troche czy jakakolwiek gazeta

jest. blokowanie dostepu do informacji, do ktorych nie ma sie
szeroko pojetych 'praw wlasnosci' jest cenzura. _zawsze i bez wyjatku_.

> (pominmy NIE ;) zamiesci takie ogloszenie/informacje? NIE.
> A dlaczego mialy by byc na polskich serwerach?

bo moga ?

> ideologicznych?

ideologicznych. mj jest mniej szkodliwa niz alkohol. udowodnij
mi, ze tak nie jest. debile w sejmie nie potrafia naprawic
gospodarki, wiec dla pokazania, ze jednak cos umieja, postanawiaja
uznac kilka - kilkanascie procent mlodziezy na narkomanow i scigac ich.

> Nie sadze. Tak samo jak nie jest martwa 'ustawa o narkomanii'.

niestety nie jest jeszcze do konca martwa, ale to kwestia paru
miesiecy, zanim gliny dojda do siebie. zreszta tu, gdzie mieszkam
_jest_ martwa. obie odpowiedzialne za to osoby sa rozsadne ;-)

> btw. nie wiem czy wiesz, ale do konca 2005 stopniowo maja byc
> wdrazane ograniczenia reklamy alkoholu/wyr.tytoniowych w mediach
> (z wycofaniem na koncu). I nie ma to nic wspolnego z ideologia
> czy cenzura.

oczywiscie, ze ma. powinno to byc pozostawione decyzji konkretnych
mediow.

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.internet.polip