Re: Odszkodowanie za jakosc uslugi SDI

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 31 Jan 2001 - 19:08:20 MET

Tomasz Zielinski wrote:

> Pochlap spodnie atramentem i zastosuj NAJLEPSZY WYBIELACZ NA RYNKU. Z
> przyjemnoscia zapoznam sie z trescia pozwu i przebiegiem sprawy.

> Na te ostatnie sie raczej nie powoluj...
ale i szkody moralne, utracenie dostepu do dobr intelektualnych,
o charakterze naukowym, informacyjnym
ma rowniez swoj wymia finansowy.

Umowe zawarlem jedynie i wylacznie dlatego, gdyz zostalem zwabiony
sloganem reklamowym uslugi
Szybkiego Dostepu do Internetu.
A nie byl i nie jest to jedynie slogan reklamy
co wynika z tresci umowy.

Zatem niech juz tam bedzie bez odszkodowania, niech strace,
ale z szybkiego dostepu do internetu nie mam zamiaru zrezygnowac.

Szybki samochod to nie samochod jezdzacy z predkoscia trabanta czy
syrenki.